loading...
دست نوشته های یک پسر دیوانه
hossein بازدید : 62 تابستان 1391 نظرات (9)

سلام.

من اسمم حسینه و امروز این بلاگ رو راه انداختم تا دستنوشته هام رو تایپ کنم و این جا براتون بزارم . تا شاید یکی پبدا بشه و بخونتشون.اگه حتی یک نفر هم از خوندن مطالب من احساس کنه که یه چیزی بهش اضافه شده یا یه باری از روی دوشش کم شده من به حدفم از ایجاد این بلاگ رسیدم. بی زحمت یا نظر هاتون به من کمک کنید تا بهتر بتونم بنویسم.

مرسی.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی اسکورپ در تاریخ 1348/10/11 و 12:48 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش
عالیه

این نظر توسط PYTHON در تاریخ 1348/10/11 و 12:45 دقیقه ارسال شده است

سلام داش حسین مبارکت باشه وبلاگ جدید فقط من میخوام نویسنده وبلاگت بشم بشیم 2 تا دیوونه خودت میدونی کی ام خواستی بگو یا بهم زنگ بزن یا تو ایکا بهم بفرست
راستی کد امنیتیت خیلی باحاله فکر کنم بتونی به عنوان تست هوش ازش استفاده کنیشکلک


باشه داداش بهت می گم چی کار کنی

این نظر توسط ali scorp در تاریخ 1348/10/11 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

salam
aalie dadash
movafagh basi

این نظر توسط دوستت در تاریخ 1348/10/11 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

خوبه ولی چرا خالیه؟شکلک


از امروز شرو ع کردم!

این نظر توسط ترانه در تاریخ 1348/10/11 و 12:19 دقیقه ارسال شده است

سلام حسین

وبلاگ جدیدت مبارک!

وبلاگ های قبلی رو اپ نمی کنی؟

ما هنوزم منتظریم!

منظورم از ما منو بچه های کلوبه!

مرسی!!شکلکشکلک




سلام
نه دیگه وبلاگ های قبلی مال شما!
رمزشون رو به ایمیلت می فرستم!

این نظر توسط رضايي در تاریخ 1348/10/11 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

سلام ،
عاليه ، اميدوارم موفّق بشي .شکلک

این نظر توسط اکبــــــــــــــــــــــــــــــــر در تاریخ 1348/10/11 و 17:14 دقیقه ارسال شده است

می خ.استم بگم فقط حوساتو جمع کن بهتر بنویس!شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 5,742
  • کدهای اختصاصی