loading...
دست نوشته های یک پسر دیوانه
hossein بازدید : 70 تابستان 1391 نظرات (2)

یادش بخیر! وقتی بچه بودم تو کارتون های تام و جری وقتی یه چیزی می خورد تو کله یکی دور سرش یک سری ستاره می چر خید !نت همیشه کنجکاو بودم که چطوری این طوری می شه!!؟ یه باز وقتی با پسر خاله داشتیم  بازی می کردیم تو پارک دیدم که نشسته رو صندلی و داره چیپس می خوره . یه سنگ نسبتا بزرگ بر داشتم و پرت کردم به طرفش . ستگ درست خورد تو کلش زد زیر گریه! رفتم جلو تر دیدم دور کلش چیزی نمی چرخه یه سنگ دیگه بر داشتم و دوباره کوبیدم تو سرش! این دفعه برو بابان دید و اومد گفت که این چه کاری یه می کنی بی ادب؟ بعد رفت پسر خالمو ساکت کرد و امد پیش من گفت این چه کاری یه می کنی؟ نتن قضیه رو براش گفتم. کلی خندید! شانس اوردم که کله پسر خالم نشکست!

شاد باشید!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amin در تاریخ 1348/10/11 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اول از همه می خواستم از وبلاگ خوبتون و زحماتی که برای اون می کشید تشکر کنم. انصافا دستتون درد نکنه، گل کاشتید. من که خیلی لذت بردم
بتررررررررررررررکه چشم حسووووووووووود
چرا از وبلاگت برای بیزینس وکسب درآمد استفاده نمی کنی؟
برو تو این سایت عضو شو و کسب درآمد از وبلاگت رو شروع کن
http://s48.tinylink.ir
من خودم پول اینترنتم رو از این سایت در میارم
0001 تومان هم هدیه عضویت میده کاملا قانونی
نحوه شروع به کار و ثبت نام
http://mahshid.dxd.ir/
تو سایت وزارت ارشاد هم ثبت شده
شما هم امتحان کنید
منتظرم که جواب بدی که ثبت نام کردی و شروع به کار کردی
ممنون عزیزم

این نظر توسط hassan در تاریخ 1348/10/11 و 18:22 دقیقه ارسال شده است

دانلود فيلم هاي بي نظيرآموزش كامپيوتر به زبان فارسي از
پي سي كمپ - پایگاه مقدماتی و تخصصی کامپیوتر - http://www.pccamp.ir

براي اولين بار در ايران - سيستم تبادل نظر و پاسخگويي به سوالات كامپيوتري - http://www.pccloob.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 196
  • بازدید کلی : 5,747
  • کدهای اختصاصی